Skip to content Skip to footer

Oborová řešení

Oborová řešení IS Signys

Díky modularitě a vysoké funkčnosti informačního systému Signys® je možné jeho nasazení v široké škále malých a středních společností. Řešení naprosto respektují požadavky daného oboru a jsou dále rozvíjena o specifické potřeby konkrétních uživatelů.

Vyberte si z nabídky oborových řešení.

Komu je toto řešení určeno?

Systém Signys disponuje rozsáhlými obchodními funkcemi, potřebnými při provozu ve velkoobchodní společnosti. Pokrývá potřeby velkoobchodních společností pro řízení dodavatelsko-odběratelských vztahů a provázanost dokladů a informací s vazbou až na účetní doklady. Uživateli poskytuje při prodejích a nákupech potřebné informace o partnerech a zboží včetně analýz, které slouží jako podklad pro strategická rozhodování v obchodní oblasti (stanovování cen, zásobování, platební morálka, obchodní podmínky).
Při oborových zaměřeních systém naprosto respektuje potřeby daného oboru. Příklady oborů – zahradní technika, stavebniny, dentální a zdravotnické potřeby (expirace, šarže), kosmetika, elektroinstalační materiál (kabelové hospodářství), výpočetní a elektro technika (výrobní čísla, servis), oděvy (velikosti, barvy), potraviny (expirace, čárové kódy). Všechny tyto oblasti je možné doplnit o adresné sklady, mobilního skladníka, čárové kódy či výrobní čísla.

  • Práce se zákazníkem

    Stanovení cen a slev, evidence obchodních návštěv a jednání, informace o odběrech, ziscích, komoditách, hromadná korespondence a mnoho dalších informací ihned k dispozici při práci s partnery

  • Práce se zbožím

    Cenotvorba s ohledem na čas, zboží, zákaznické ceníky. Nákupy a prodeje v cizích měnách, kontrola prodejních cen, rabatů.

  • Vyhodnocování

    Uživatelské či automatické vyhodnocování nákupů, prodejů, zákazníků, dodavatelů z různých pohledů s datovými, grafickými či tiskovými výstupy.

Výhody tohoto řešení

Komu je toto řešení určeno?

Maloobchodní prodej systému Signys disponuje velice příjemným uživatelským rozhraním, které je uzpůsobeno pro rychlé a bezproblémové hotovostní prodeje tak, aby vyhovoval i společnostem s velkým počtem denních prodejů (např. železářství, elektro prodejny, domácí potřeby, drogerie atd.) a to s plnou podporou EET.

Řešení Maloobchodního prodeje je navrženo také pro společnosti, které mají více prodejních míst a potřebují sehrávat data (pobočkové uspořádání).
Režim maloobchodního prodeje lze také nakonfigurovat na restaurační systém. Poté je možné využívat evidenci stolů, výdej s recepturou, prodej přes dotykový displej s přednastavenými položkami atd.
Prodej může být realizován i pomocí čárového kódu. Při maloobchodním prodeji jsou pro systém Signys samozřejmostí standardní periferie, využívané na prodejnách – displej, pokladní tiskárny, pokladní zásuvky, čtečky čárového kódu. Taktéž jsou plně podporovány dotykové obrazovky.

  • Napojení periferií

    Možnost využívání pokladních periferií – displej, pokladní zásuvka, pokladní tiskárna, čtečka čárového kódu.

  • Rychlost

    Zrychlená obslužnost přímého prodeje s rychlým načtením a vyhledáváním sortimentu včetně rychlého ukončení a tisku. Prodej je plně ovladatelný klávesnicí.

  • Prodej

    Časové akce na zboží, možnost oddělení slev maloobchodních a velkoobchodních, zákaznické karty – vše v návaznosti na obchodní a vyhodnocovací moduly Signys. Odložené prodeje, evidence prodejních košíků či prodejních míst.

  • Dotykový displej

    Podpora pro dotykové displeje - tzv. šachovnice zboží, schemata prodejních míst, košíků, stolů.

Výhody tohoto řešení

Komu je toto řešení určeno?

Pobočkové uspořádání v informačním systému Signys je navrženo pro společnosti, které mají několik oddělených pracovišť (prodejny, účtárna, centrála atd.) a potřebují pracovat se systémem i na těchto provozovnách. Při pobočkovém uspořádání společnosti je systém Signys® možno provozovat na všech pobočkách v plném nebo částečném nasazení modulů – např. pouze skladové evidence, prodeje, účetnictví atd. Data mezi jednotlivými pobočkami jsou automatizovaně aktualizována podle zadaných pravidel uživatele.

Práce na jednotlivých oddělených pracovištích se systémem může být buď on-line nebo formou přenosu (replikace) dat mezi pobočkami. Obě řešení respektují specifika poboček jako konfigurace systému, oddělené evidence, vlastní přístupová práva, tiskové výstupy atd.

  • On-line propojení

    Při této variantě jsou provozovny neustále propojeny přes internet. Veškerá práce probíhá na serveru v jedné z provozoven a další pobočky přistupují na tento server.

  • Replikace dat

    Při replikaci dat jsou údaje mezi pobočkami automatizovaně sehrávány přes internet bez nutnosti uživatelských dávek pro přenos dat. Každá prodejna/pobočka pracuje se svým vlastním programem Signys na svém počítači, nezávisle na dalších pobočkách. Přenos dat probíhá přes internet ve zvolených časových intervalech (jednotky sekund). V případě výpadku internetového spojení pracují prodejny/pobočky bez omezení nezávisle na sobě a data jsou automaticky sehrána při dalším spojení. Data, která budou sehrávána, se specifikují podle potřeb uživatele.

Výhody tohoto řešení

Komu je toto řešení určeno?

Internetový obchod Signys může být nasazen v každé společnosti, která využívá informační systém Signys a potřebuje prodávat zboží či příjímat objednávky pomocí internetu.

  • Přímé propojení s IS Signys

    Veškerá správa e-obchodu, zboží, cen, objednávek a práce s partnery probíhá v systému Signys. Změny jsou ihned promítány na e-obchod.

  • Oborové řešení

    Internetový obchod IS Signys je nastaven pro prodej zboží s respektováním oborového zaměření – výrobní čísla, velikosti, barvy, expirace, atd.

  • Dealerský systém

    E-obchod může sloužit nejen k prodeji zboží, ale také jako uzavřený dealerský systém pro zadávání objednávek do centrály společnosti.

Výhody tohoto řešení

Komu je toto řešení určeno?

Nadstavba systému Signys – Opravy a servis – poskytuje možnost zpracovávání agendy ve společnostech poskytujících záruční i pozáruční servisní služby. Modul je vhodný i pro společnosti, které potřebují evidovat a zpracovávat dodavatelské reklamace a servis.

  • Řízení servisu

    Servis řeší a eviduje jak zákaznické opravy z pohledu materiálu, služeb, tak evidenci času servisních techniků, opakující se opravy a reklamace, typy chyb atd. Pro pravidelný servis zařízení je možné evidovat zařízení včetně termínů, prohlídek a výsledků a plánovat další servis.

  • Analýzy

    Servisní zakázky je možné vyhodnocovat podle různých kritérií – termíny, zákazníci, výrobky, závady, servisní technici, čas atd.

  • Propojení

    Servis je přímo provázán s obchodními evidencemi společnosti a dochází tak pouze jedenkrát k zadávání potřebných údajů.

Výhody tohoto řešení

Komu je toto řešení určeno?

Modul Výroba a TPV Signys může být používán jak u společností s menšími nároky na evidenci výroby, které potřebují zvládnout základní evidenci s výrobou spojenou a zároveň dostat zpět informace o stavu výroby, tak u velkých výrobních společností s požadavky na kompletní řízení a plánování výroby.

  • Rozsah výroby

    Rozsah výroby pokrývá evidence a pracovní postupy od zakázkové až po sériovou výrobu. Každý typ výroby může být včetně evidence sériových čísel, šarží, expirací atd.

  • Přizpůsobení výroby

    Každý výrobní podnik je charakteristický svými individuálními potřebami pro vedení a zpracování výroby. Systém Výroba a TPV Signys umožňuje širokou škálovatelnost v této oblasti včetně zapracování individuálních zakázkových úprav.

  • Vazby v IS Signys

    Výroba je provázána s obchodní a skladovou oblastí IS Signys s možností vstupů až do účetní části. Údaje zadávané pro výrobu jsou pořizovány pouze jednou pro celý systém.

Výhody tohoto řešení

Komu je toto řešení určeno?

Informační systém Signys umožňuje obchodním zástupcům práci se zákazníky a nabízeným sortimentem nebo pořizování objednávek přímo v terénu. U každého zákazníka má obchodní zástupce k dispozici veškeré aktuální obchodní údaje.

  • Práce v terénu

    Obchodní zástupci mohou přímo v terénu online tvořit objednávky, nabídky, zápisy z jednání, servisní protokoly atd. Pro svou práci mohou využít mobilní zařízení, nebo tablet s operačním systémem Android, nebo iOS.

  • Vazby v IS Signys

    Vše je provázáno s obchodní, skladovou a finanční částí systému. Obchodní zástupce má k dispozici své partnery a jejich doklady se všemi potřebnými údaji pro svou práci – přímo z IS Signys, živě.

Výhody tohoto řešení

Komu je toto řešení určeno?

Díky možnosti systému Signys® pracovat s více fyzickými subjekty a manuální možností zadávání finančních dokladů je systém vhodný i pro auditorské a účetní firmy, které zpracovávají účetnictví samostatně či vzdáleně v systému Signys u klienta.

  • Evidence více subjektů

    V systému probíhá zpracovávání finančních dokladů pro nadefinované účetní subjekty při stálém spuštění systému, ve kterém se pouze přepne jiný fyzický subjekt. Každý finanční subjekt má svá samostatná nastavení.

  • Externí účetnictví

    Při externím zpracovávání účetnictví je možné využívat i přenos dat (replikaci) z daného subjektu do účetní společnosti a zpět nebo přímý přístup účetní společnosti do obchodních a finančních evidencí subjektu a jejich přímé účtování.

  • Optimalizace zpracování

    Pořizování a práce s finančními a účetními doklady je optimalizována pro rutinní zpracování včetně rychlého dohledávání dokladů, údajů a kontrolních mechanismů.

Výhody tohoto řešení

Přesvědčte se sami...

Předvedení systému Signys® je u nás samozřejmostí!

Rádi Vám ukážeme možnosti využití systému Signys® přesně pro potřeby Vašeho podnikání...