Oborová řešení
- Obecné
- Velkoobchod
- Maloobchod
- Pobočkové uspořádání
- E-shop
- Servis
- Výroba
- Obchodní zástupci
- Účetní služby
Oborová řešení IS Signys
Díky modularitě a vysoké funkčnosti informačního systému Signys® je možné jeho nasazení v široké škále malých a středních společností. Řešení naprosto respektují požadavky daného oboru a jsou dále rozvíjena o specifické potřeby konkrétních uživatelů.
Vyberte si z nabídky oborových řešení.
Komu je toto řešení určeno?
Systém Signys disponuje rozsáhlými obchodními funkcemi, potřebnými při provozu ve velkoobchodní společnosti. Pokrývá potřeby velkoobchodních společností pro řízení dodavatelsko-odběratelských vztahů a provázanost dokladů a informací s vazbou až na účetní doklady. Uživateli poskytuje při prodejích a nákupech potřebné informace o partnerech a zboží včetně analýz, které slouží jako podklad pro strategická rozhodování v obchodní oblasti (stanovování cen, zásobování, platební morálka, obchodní podmínky).
Při oborových zaměřeních systém naprosto respektuje potřeby daného oboru. Příklady oborů – zahradní technika, stavebniny, dentální a zdravotnické potřeby (expirace, šarže), kosmetika, elektroinstalační materiál (kabelové hospodářství), výpočetní a elektro technika (výrobní čísla, servis), oděvy (velikosti, barvy), potraviny (expirace, čárové kódy). Všechny tyto oblasti je možné doplnit o adresné sklady, mobilního skladníka, čárové kódy či výrobní čísla.
-
Práce se zákazníkem
Stanovení cen a slev, evidence obchodních návštěv a jednání, informace o odběrech, ziscích, komoditách, hromadná korespondence a mnoho dalších informací ihned k dispozici při práci s partnery
-
Práce se zbožím
Cenotvorba s ohledem na čas, zboží, zákaznické ceníky. Nákupy a prodeje v cizích měnách, kontrola prodejních cen, rabatů.
-
Vyhodnocování
Uživatelské či automatické vyhodnocování nákupů, prodejů, zákazníků, dodavatelů z různých pohledů s datovými, grafickými či tiskovými výstupy.
Výhody tohoto řešení
- rychlá a efektivní tvorba prodejních dokladů
- čárové kódy, expirace, šarže, barvy, velikosti
- rozsáhlá cenotvorba s ohledem na čas, zboží
- komplexní podpora cizích měn
- blokace a rezervace zboží
- efektivní opravy prodejních dokladů
- řízení skladových zásob
- návaznost na dopravní společnosti
- generování dodavatelských objednávek
- finanční a produktové analýzy
- maloobchodní prodeje
- manažerská vyhodnocování
- evidence více skladů včetně komisí
- detailní sledování toku zboží
- zákaznické ceníky, věrnostní programy
- kontroly neplatičů
- kontrola prodejních cen, rabatů
- dílčí dodávky
- hromadné generování prodejních dokladů
- nástroje pro optimalizaci skladových zásob
- import dodavatelských ceníků
- napojení na on-line e-shop Signys
- variabilita tiskových výstupů
Komu je toto řešení určeno?
Maloobchodní prodej systému Signys disponuje velice příjemným uživatelským rozhraním, které je uzpůsobeno pro rychlé a bezproblémové hotovostní prodeje tak, aby vyhovoval i společnostem s velkým počtem denních prodejů (např. železářství, elektro prodejny, domácí potřeby, drogerie atd.) a to s plnou podporou EET.
Řešení Maloobchodního prodeje je navrženo také pro společnosti, které mají více prodejních míst a potřebují sehrávat data (pobočkové uspořádání).
Režim maloobchodního prodeje lze také nakonfigurovat na restaurační systém. Poté je možné využívat evidenci stolů, výdej s recepturou, prodej přes dotykový displej s přednastavenými položkami atd.
Prodej může být realizován i pomocí čárového kódu. Při maloobchodním prodeji jsou pro systém Signys samozřejmostí standardní periferie, využívané na prodejnách – displej, pokladní tiskárny, pokladní zásuvky, čtečky čárového kódu. Taktéž jsou plně podporovány dotykové obrazovky.
-
Napojení periferií
Možnost využívání pokladních periferií – displej, pokladní zásuvka, pokladní tiskárna, čtečka čárového kódu.
-
Rychlost
Zrychlená obslužnost přímého prodeje s rychlým načtením a vyhledáváním sortimentu včetně rychlého ukončení a tisku. Prodej je plně ovladatelný klávesnicí.
-
Prodej
Časové akce na zboží, možnost oddělení slev maloobchodních a velkoobchodních, zákaznické karty – vše v návaznosti na obchodní a vyhodnocovací moduly Signys. Odložené prodeje, evidence prodejních košíků či prodejních míst.
-
Dotykový displej
Podpora pro dotykové displeje - tzv. šachovnice zboží, schemata prodejních míst, košíků, stolů.
Výhody tohoto řešení
- zrychlené vystavování prodejních dokladů
- odložení / zaparkování prodejů
- akceptace obchodních podmínek partnera
- výměna, vrácení zboží
- více prodavačů na jedné pokladně
- akce, výprodeje
- podpora čárových kódů
- podpora dotykových displejů
- provoz na více prodejních místech společnosti
- na maloobchodě možnost vystavovat i dodací listy
- evidence košíků, prodejních stanovišť
- rychlé vyhledávání prodávaných položek
- uzavírání prodejů po směnách, prodavačích
- přístupová práva na prodejní a nákupní ceny
- platby hotově, kartou, šekem
- prodej pomocí mobilních čteček
- uživatelsky nastavitelné účtenky
- zabudováno EET
Komu je toto řešení určeno?
Pobočkové uspořádání v informačním systému Signys je navrženo pro společnosti, které mají několik oddělených pracovišť (prodejny, účtárna, centrála atd.) a potřebují pracovat se systémem i na těchto provozovnách. Při pobočkovém uspořádání společnosti je systém Signys® možno provozovat na všech pobočkách v plném nebo částečném nasazení modulů – např. pouze skladové evidence, prodeje, účetnictví atd. Data mezi jednotlivými pobočkami jsou automatizovaně aktualizována podle zadaných pravidel uživatele.
Práce na jednotlivých oddělených pracovištích se systémem může být buď on-line nebo formou přenosu (replikace) dat mezi pobočkami. Obě řešení respektují specifika poboček jako konfigurace systému, oddělené evidence, vlastní přístupová práva, tiskové výstupy atd.
-
On-line propojení
Při této variantě jsou provozovny neustále propojeny přes internet. Veškerá práce probíhá na serveru v jedné z provozoven a další pobočky přistupují na tento server.
-
Replikace dat
Při replikaci dat jsou údaje mezi pobočkami automatizovaně sehrávány přes internet bez nutnosti uživatelských dávek pro přenos dat. Každá prodejna/pobočka pracuje se svým vlastním programem Signys na svém počítači, nezávisle na dalších pobočkách. Přenos dat probíhá přes internet ve zvolených časových intervalech (jednotky sekund). V případě výpadku internetového spojení pracují prodejny/pobočky bez omezení nezávisle na sobě a data jsou automaticky sehrána při dalším spojení. Data, která budou sehrávána, se specifikují podle potřeb uživatele.
Výhody tohoto řešení
- libovolné množství poboček / provozoven
- centrální evidence partnerů, katalogu zboží, cen
- centrální účetnictví, možnost plateb napříč společností
- možnost omezení dat a evidencí pro jednotlivé pobočky
- okamžité promítání změn v centrální evidenci a na ostatních pobočkách
- analýzy dat souhrnně za pobočky vždy aktuální
- oddělené konfigurace systému pro jednotivé pobočky
- každá pobočka s vlastními přístupovými právy
- bezobslužné propojení poboček
- bezpečnost přenosu a aktualizace dat
Komu je toto řešení určeno?
Internetový obchod Signys může být nasazen v každé společnosti, která využívá informační systém Signys a potřebuje prodávat zboží či příjímat objednávky pomocí internetu.
-
Přímé propojení s IS Signys
Veškerá správa e-obchodu, zboží, cen, objednávek a práce s partnery probíhá v systému Signys. Změny jsou ihned promítány na e-obchod.
-
Oborové řešení
Internetový obchod IS Signys je nastaven pro prodej zboží s respektováním oborového zaměření – výrobní čísla, velikosti, barvy, expirace, atd.
-
Dealerský systém
E-obchod může sloužit nejen k prodeji zboží, ale také jako uzavřený dealerský systém pro zadávání objednávek do centrály společnosti.
Výhody tohoto řešení
- správa e-obchodu a dat přímo v IS Signys
- zabudování do stávajících webových stránek či jako samostatný firemní portál
- vzhled přizpůsoben požadavkům uživatele
- automatická rozesílka zpráv o průběhu objednávky
- konfigurace pro dealerský systém a on-line sběr objednávek
- oborové zaměření s ohledem na vlastnosti zboží
- informace o objednávkách, fakturách pro zákazníky on-line
- možnost oddělených analýz běžných a internetových prodejů
- ceny podle přihlášeného zákazníka
- prodej tuzemsko, zahraničí
Komu je toto řešení určeno?
Nadstavba systému Signys – Opravy a servis – poskytuje možnost zpracovávání agendy ve společnostech poskytujících záruční i pozáruční servisní služby. Modul je vhodný i pro společnosti, které potřebují evidovat a zpracovávat dodavatelské reklamace a servis.
-
Řízení servisu
Servis řeší a eviduje jak zákaznické opravy z pohledu materiálu, služeb, tak evidenci času servisních techniků, opakující se opravy a reklamace, typy chyb atd. Pro pravidelný servis zařízení je možné evidovat zařízení včetně termínů, prohlídek a výsledků a plánovat další servis.
-
Analýzy
Servisní zakázky je možné vyhodnocovat podle různých kritérií – termíny, zákazníci, výrobky, závady, servisní technici, čas atd.
-
Propojení
Servis je přímo provázán s obchodními evidencemi společnosti a dochází tak pouze jedenkrát k zadávání potřebných údajů.
Výhody tohoto řešení
- příjem zařízení do servisu se všemi evidenčními náležitostmi
- přidělení servisního technika na konkrétní opravy
- evidence vykázané práce přímo na protokolu
- evidence servisovaného výrobku u dodavatele
- možnost účtování servisních listů
- možnost opravy výrobku, který není v sortimentu společnosti
- evidence náhradních dílů na opravu včetně výrobních čísel
- opakované reklamace – opravy
- možnost výměny servisované položky
- evidence a analýzy závad
Komu je toto řešení určeno?
Modul Výroba a TPV Signys může být používán jak u společností s menšími nároky na evidenci výroby, které potřebují zvládnout základní evidenci s výrobou spojenou a zároveň dostat zpět informace o stavu výroby, tak u velkých výrobních společností s požadavky na kompletní řízení a plánování výroby.
-
Rozsah výroby
Rozsah výroby pokrývá evidence a pracovní postupy od zakázkové až po sériovou výrobu. Každý typ výroby může být včetně evidence sériových čísel, šarží, expirací atd.
-
Přizpůsobení výroby
Každý výrobní podnik je charakteristický svými individuálními potřebami pro vedení a zpracování výroby. Systém Výroba a TPV Signys umožňuje širokou škálovatelnost v této oblasti včetně zapracování individuálních zakázkových úprav.
-
Vazby v IS Signys
Výroba je provázána s obchodní a skladovou oblastí IS Signys s možností vstupů až do účetní části. Údaje zadávané pro výrobu jsou pořizovány pouze jednou pro celý systém.
Výhody tohoto řešení
- zakázková, malosériová či sériová výroba
- expirace, šarže, výrobní čísla
- sledování průběhu výroby
- odvody výrobních operací a jejich analýzy
- nabídky na základě předpokládaných výrobních nákladů
- provázání se skladovou evidencí, odpis materiálu
- vazba na obchodní část systému (zakázka-fakturace)
- sledování zakázek ve výrobě
- analýzy výrobních nákladů z pohledu výrobků, času
- předvýrobní a výrobní kalkulace
Komu je toto řešení určeno?
Informační systém Signys umožňuje obchodním zástupcům práci se zákazníky a nabízeným sortimentem nebo pořizování objednávek přímo v terénu. U každého zákazníka má obchodní zástupce k dispozici veškeré aktuální obchodní údaje.
-
Práce v terénu
Obchodní zástupci mohou přímo v terénu online tvořit objednávky, nabídky, zápisy z jednání, servisní protokoly atd. Pro svou práci mohou využít mobilní zařízení, nebo tablet s operačním systémem Android, nebo iOS.
-
Vazby v IS Signys
Vše je provázáno s obchodní, skladovou a finanční částí systému. Obchodní zástupce má k dispozici své partnery a jejich doklady se všemi potřebnými údaji pro svou práci – přímo z IS Signys, živě.
Výhody tohoto řešení
- on-line tvorba dokladů a náhled na data
- provázání s obchodní a finanční částí IS Signys
- finanční vyhodnocování obchodních zástupců
- zachování historie při změně OZ u zákazníka
- každý obchodní zástupce má své zákazníky
- kontrola prodejních cen
- analýzy prodejů zboží za obchodní zástupce
- podporované platformy - Android a iOS
Komu je toto řešení určeno?
Díky možnosti systému Signys® pracovat s více fyzickými subjekty a manuální možností zadávání finančních dokladů je systém vhodný i pro auditorské a účetní firmy, které zpracovávají účetnictví samostatně či vzdáleně v systému Signys u klienta.
-
Evidence více subjektů
V systému probíhá zpracovávání finančních dokladů pro nadefinované účetní subjekty při stálém spuštění systému, ve kterém se pouze přepne jiný fyzický subjekt. Každý finanční subjekt má svá samostatná nastavení.
-
Externí účetnictví
Při externím zpracovávání účetnictví je možné využívat i přenos dat (replikaci) z daného subjektu do účetní společnosti a zpět nebo přímý přístup účetní společnosti do obchodních a finančních evidencí subjektu a jejich přímé účtování.
-
Optimalizace zpracování
Pořizování a práce s finančními a účetními doklady je optimalizována pro rutinní zpracování včetně rychlého dohledávání dokladů, údajů a kontrolních mechanismů.
Výhody tohoto řešení
- oddělené evidence více účetních subjektů
- podpora fiskálního roku rozdílného od účetního
- funkce pro provádění formální kontroly údajů
- možnost odděleného účtování s přenosem dat do centrály
- samostatná nastavení pro jednotlivé subjekty včetně tisků
- možnost zadávání dokladů bez vazby na obchodní část
- možnost vzdáleného účtování v centrále společnosti
- analytický modul a operativní součtová analýza
Předvedení systému Signys® je u nás samozřejmostí!
Rádi Vám ukážeme možnosti využití systému Signys® přesně pro potřeby Vašeho podnikání...