Řízení firmy
Chopte se řízení provozu
Moduly informačního systému Signys, určené pro řízení firmy, umožňují managementu společnosti analyzovat data, finance, uskutečněné obchodní případy a na základě této zpětné vazby plánovat další rozhodnutí a aktivity. Pro řízení vztahů se zákazníky a obchodními partnery lze zaznamenávat plánované i uskutečněné činnosti, tyto činnosti vyhodnocovat a zároveň k nim evidovat potřebné dokumenty, smlouvy a jednotlivé projekty – a to jak přímo v IS Signys, tak pomocí mobilních aplikací.
CRM – Řízení vztahů se zákazníky
- evidence obchodních aktivit u partnera
- plánování schůzek a jejich vyhodnocování
- přiřazení obchodních dokumentů, smluv a dalších materiálů k partnerovi
![](https://www.signys.cz/wp-content/uploads/2024/11/front-view-business-people-talking-1024x672.jpg)
![](https://www.signys.cz/wp-content/uploads/2024/11/Signys_mockup-zarizeni-2024-1024x576.jpg)
Mobilní CRM – Signys Mobile
- on-line aplikace pro manažery a obchodní zástupce
- napojení na obchodní, skladovou a finanční část IS Signys
- provádění operací v reálném čase
- okamžitý přístup k údajům o partnerovi, platební morálce, produktech, cenách, skladových zásobách a dokumentech
- evidence obchodních aktivit, úkolů a statistik
BI – Business Intelligence
- nadstavba IS Signys pro vyhodnocování aktuálních dat
- okamžitý náhled na stav firmy bez nutnosti přímé práce s IS Signys
- přístup přes internetový prohlížeč z jakéhokoliv zařízení
- on-line analýzy, reportingy, seznamy a doklady
![](https://www.signys.cz/wp-content/uploads/2024/12/image-1-1024x500.png)
![](https://www.signys.cz/wp-content/uploads/2024/11/AdobeStock_131024083-1024x683.jpeg)
Vyhodnocování, reporting
- analýzy dat napříč firemními daty v číselné a grafické formě
- OLAP analýzy přizpůsobitelné uživatelským potřebám
- automatizace opakujících se reportů
- možnost zasílání výstupů přímo do e-mailu
Správa dokumentů
- evidence dokumentů souvisejících s obchodním partnerem
- správa dokumentů a obrázků vztahujících se ke zboží
- vedení smluv a dalších materiálů partnerů
- plně podporovaná kategorizace a uživatelské zatřídění
![](https://www.signys.cz/wp-content/uploads/2024/11/standard-quality-control-concept-m-1024x683.jpg)
Řízení firmy v IS Signys
- on-line business intelligence
- mobilní aplikace
- vyhodnocování aktivit u partnera i podle zaměstnanců
- OLAP analýzy dostupné v každém modulu systému
- dokumenty a smlouvy partnera
- vyhodnocování dat číselně, graficky
- individuální reporting
- plánování schůzek s partnery
- evidence obchodních aktivit u partnera
- dokumenty k libovolnému dokladu v systému