Vážení zákazníci,
mzdová agenda Signys ve verzi 10.15, build 431 ze dne 09.03.2025 nově nabízí:
Zpracování rozdílu při generování účetních operací:
Při generování účetních operací často vznikne drobný rozdíl ve výši +/- 1 až 4 Kč. Děje se to kvůli zákonem stanovenému postupu pro výpočet odvodů sociálního pojštění. Za…
Obecné
Automatický import kurzovního lístku přes Signys API
Zobrazení poznámek dokladu v hlavičce formuláře
Aktualizace vzhledu dialogových oken
Změna výchozího fontu písma (Tahoma)
Náhled na prioritní dokument dokladu přímo ve formuláři dokladu
Náhled na vybranou tiskovou sestavu dokladu přímo ve formuláři dokladu
Rozšíření možností nastavení pro aktivního přihlášeného uživatele
Adresář…
Vážení zákazníci,
mzdová agenda Signys nyní nabízí vylepšení zadávání odpracované doby (verze 10.15, build 427 ze dne 04.03.2025).
Nová funkčnost přináší:
vizuální informaci, zda je vše správně zadané
záznamy zpracovaného měsíce jsou zvýrazněny modře
lze individuálně nastavit ikonky pro záznamy odpracované doby
Pro pracovní vztahy s měsíčním odměňováním…
Vážení zákazníci,
rádi bychom Vás informovali o modernizaci propojení s několika dopravními společnostmi. Jedná se o přímé online napojení (API).
Výhody propojení:
odpadá nutnost manuálních exportů - vše se děje automaticky při uložení zásilky
v případě DPD odpadá nutnost nahrávání nových routovacích tabulek
tisk štítku přímo od dopravce - štítek…
Vážení zákazníci,
rádi bychom Vám představili novinku v IS Signys - tvorba slovenských QR kódů pro platbu (PAY by square).
Novinku je možné používat dvěma způsoby:
zpracování pomocí by square API - varianta je v rámci Signysu zdarma a řídí se ceníkem společnosti by square https://app.bysquare.com/App/BalikySluzieb
zpracování pomocí IS Signys…
Vážení zákazníci,
ve mzdové agendě Signys je k dispozici nové potvrzení o zdanitelných příjmech. Lze použít už pro potvrzení za rok 2024.
Tato novinka zahrnuje:
rozšíření o nové údaje v souladu s formulářem vzor č. 33
u potvrzení se zapisuje počet pracovních vztahů a jejich čísla (např. když má zaměstnanec…