Účetní
informační systém
Komu je toto řešení určeno?
Díky možnosti systému Signys® pracovat s více fyzickými subjekty a manuální možností zadávání finančních dokladů je systém vhodný i pro auditorské a účetní firmy, které zpracovávají účetnictví samostatně či vzdáleně v systému Signys u klienta.
-
Evidence více subjektů
V systému probíhá zpracovávání finančních dokladů pro nadefinované účetní subjekty při stálém spuštění systému, ve kterém se pouze přepne jiný fyzický subjekt. Každý finanční subjekt má svá samostatná nastavení.
-
Externí účetnictví
Při externím zpracovávání účetnictví je možné využívat i přenos dat (replikaci) z daného subjektu do účetní společnosti a zpět nebo přímý přístup účetní společnosti do obchodních a finančních evidencí subjektu a jejich přímé účtování.
-
Optimalizace zpracování
Pořizování a práce s finančními a účetními doklady je optimalizována pro rutinní zpracování včetně rychlého dohledávání dokladů, údajů a kontrolních mechanismů.
Výhody tohoto řešení
- oddělené evidence více účetních subjektů
- podpora fiskálního roku rozdílného od účetního
- funkce pro provádění formální kontroly údajů
- možnost odděleného účtování s přenosem dat do centrály
- samostatná nastavení pro jednotlivé subjekty včetně tisků
- možnost zadávání dokladů bez vazby na obchodní část
- možnost vzdáleného účtování v centrále společnosti
- analytický modul a operativní součtová analýza
Předvedení systému Signys® je u nás samozřejmostí!
Rádi Vám ukážeme možnosti využití systému Signys® přesně pro potřeby Vašeho podnikání...