Vážení zákazníci,
rádi bychom Vám představili novinku v IS Signys - tvorba slovenských QR kódů pro platbu (PAY by square).
Novinku je možné používat dvěma způsoby:
zpracování pomocí by square API - varianta je v rámci Signysu zdarma a řídí se ceníkem společnosti by square https://app.bysquare.com/App/BalikySluzieb
zpracování pomocí IS Signys - rozšíření o modul SK QR
V případě zájmu o tuto funkcionalitu nás kontaktujte na e-mailovou adresu hotline@signys.cz. S úpravou tiskových sestav Vám rádi pomůžeme.
Vážení zákazníci,
ve mzdové agendě Signys je k dispozici nové potvrzení o zdanitelných příjmech. Lze použít už pro potvrzení za rok 2024.
Tato novinka zahrnuje:
rozšíření o nové údaje v souladu s formulářem vzor č. 33
u potvrzení se zapisuje počet pracovních vztahů a jejich čísla (např. když má zaměstnanec hlavní a vedlejší pracovní poměr)
rychlé zobrazení souvisejících mzdových pohybů
novou tiskovou sestavu
Vzhledem k velkému množství novinek a vylepšení ve mzdové agendě Signys nabízíme možnost školení - osobně…
Vážení zákazníci,
rádi bychom Vám představili nové rozšíření IS Signys - automatické zpracování závazků přes OCR, díky kterému nebudete muset ručně přepisovat nejen faktury do Signysu. Doklady se totiž samy zaevidují díky optickému rozpoznávání znaků (vytěžení všech potřebných údajů).
IS Signys spolupracuje s řešením DOCU-X od našeho partnera SOCOS IT, který zajišťuje samotné vytěžení, validaci a zpracování.
Faktury, dobropisy nebo proformy - tyto všechny doklady dokážeme automaticky zpracovat! V případě, že je dokument rozpoznán jako oprávněný a dojde k…
Vážení zákazníci,
rádi bychom Vám představili revoluční rozšíření IS Signys o nový modul Workflow. Chcete mít možnost schvalování závazků k úhradě? Chcete efektivně předávat úkoly a delegovat další kolegy ve firmě? Pak je workflow modul určen přímo pro Vás!
Modul plně spolupracuje s mobilní aplikací Signys Mobile, ve které je možné stejně jako v IS Signys jednotlivé požadavky spravovat. Výhodou použití Signys Mobile je aktivní notifikace na Vaše zařízení.
Možné scénáře:
schvalování závazků k úhradě (založením závazku dojde k vyvolání konkrétního workflow, po jeho…
Vážení zákazníci,
s blížícím se koncem roku bychom vám rádi poděkovali za přízeň a důvěru, kterou jste nám v tomto roce projevili.
Byla to právě spolupráce s vámi, která nám přinesla příležitosti představit v průběhu celého roku zásadní novinky a vylepšení, mezi které mimo jiné patří:
modernizace IS Signys zahrnující přechod na ribbon menu, zpřehlednění formulářů, fulltextové vyhledávání
nové napojení na API dopravců: Česká pošta, PPL, DPD, Zásilkovna a další
podpora analytického a vizualizačního nástroje Power BI, a to včetně…
Vážení zákazníci, během vánočního období bude provozní doba společnosti Tresoft s.r.o. následující:
pondělí 16.12.2024 - čtvrtek 19.12.2024 8:00 - 16:00
pátek 20.12.2024 8:00 - 12:00
pondělí 23.12.2024 8:00 - 16:00
úterý 24.12.2024 - čtvrtek 26.12.2023 zavřeno
pátek 27.12.2024 8:00 - 16:00
pondělí 30.12.2024 8:00 - 16:00
úterý 31.12.2024 - středa 01.01.2025 zavřeno
čtvrtek 02.01.2025 - pátek 03.01.2025 8:00 - 16:00
