Informační 
systém Signys®
				Díky modularitě a vysoké funkčnosti informačního systému Signys® je možné jeho nasazení v široké škále malých a středních společností. Řešení naprosto respektují požadavky daného oboru a jsou dále rozvíjena o specifické potřeby konkrétních uživatelů.
Co Vám Signys® nabízí?
- Obecné
 - Sklad
 - WMS
 - Obchod
 - Finance a účetnictví
 - Řízení firmy
 - Servis
 - Výroba
 - BI
 
Informační systém Signys Professional je určený ke komplexní evidenci a řízení malých a středních obchodních a výrobních firem. Obsahuje veškeré nástroje pro precizní zpracování firemních agend a poskytuje ucelený přehled o chodu firmy. Přehlednost, rychlý přístup k informacím, vysoká stabilita a bezpečnost patří mezi základní pilíře systému Signys®.
Systém Signys® je navržen tak, aby kopíroval provoz společnosti včetně běžných situací, které v praxi nastávají a aniž by přitom uživatele zatěžoval nadbytečnými úkony. Uživateli tak přináší ulehčení při práci s obchodní, skladovou, výrobní a ekonomickou agendou a navíc poskytuje důležité informace pro další činnost a manažerská rozhodování. Ovládání systému je standardně myší i plnohodnotně klávesnicí. Signys® je maximálně přizpůsobivý uživateli i po vizuální stránce. Veškeré agendy se ovládají shodně a samozřejmostí je současná práce v několika agendách najednou s možností podle potřeby vyvolávat jednu agendu ze druhé. Samotný provoz systému může probíhat jak na vlastním serveru v provozovně uživatele, tak i v cloudu.
- intuitivní grafické rozhraní
 - modularita systému
 - výkon systému nezávislý na počtu záznamů
 - sdílení dat mezi pobočkami a vzdálenými pracovišti
 - exporty do jiných formátů
 - import kmenových dat podle potřeb uživatele
 - excelentně propracovaný cenový a slevový systém
 - detailní nastavování přístupových oprávnění
 - mobilní aplikace pro práci v terénu
 - individuální přístup k potřebám uživatele
 - krátká doba zavedení systému
 - profesionální podpora systému
 
- přizpůsobení pracovním postupům uživatele
 - neomezený počet záznamů
 - plnohodnotný provoz v počítačové síti
 - přímá vazba na internet a Microsoft Office
 - provoz na serveru uživatele nebo v cloudu
 - volba platformy pro server - Windows, Linux
 - zabudovaný generátor tiskových sestav
 - on-line mobilní terminály na skladě
 - on-line internetový obchod
 - použité technologie jsou zárukou dalšího vývoje
 - oborová řešení, zákaznické úpravy
 - systém přesahující hranice své cenové kategorie
 
V čem je informační systém Signys® unikátní?
- 
                    
						
Konfigurace
Systém lze nakonfigurovat podle požadavků uživatele, takže uživatel pracuje pouze s moduly, které pro chod své společnosti potřebuje. IS Signys Professional je velice variabilní a disponuje množstvím doplňků a nadstaveb. Zároveň jsou prováděny úpravy podle požadavků zákazníka. Systém disponuje mj. rozsáhlým slevovým systémem, rezervacemi zboží, mobilními čtečkami pro práci na skladě, uživatelskými analýzami a exporty, rozsáhlými finančními, obchodními a manažerskými analýzami, OLAP analýzami. V IS Signys Professional je možné vést neomezený počet agend, poboček a uživatelů, umožňuje řešit problematiku výměny dat mezi centrálou a pobočkami, možnost on-line vzdálené práce pomocí internetu atd.
 - 
                    
						
Aktualizace
Aktualizace systému Signys Professional (legislativní, funkční) jsou první 3 měsíce po nasazení systému součástí ceny. V dalších obdobích si může uživatel zajistit automatické aktualizace vždy po uvolnění sepsáním Smlouvy o aktualizacích. Zároveň jsou zasílány informace ohledně nových verzí IS Signys® a na webových stránkách dodavatele má každý uživatel k dispozici vlastní oblast pro nové verze a potřebná data, předávaná mezi uživatelem a dodavatelem (např. tiskové sestavy atd.). V souvislosti s uvolněním nové verze je uživatelům nabízena možnost proškolení pracovníků na novinky systému, event. pomoc při zavádění nových funkcí, modulů atd.
 - 
                    
						
Zákaznická podpora
Uživatelům informačního systému Signys® je poskytována technická podpora IS Signys® jak telefonická, tak e-mailová. Při zprovozněné dálkové administraci je možno některé úkony a podporu provádět přímo na datech uživatele bez nutnosti výjezdu. Samozřejmě je možno dojednat s dodavatelem vždy v případě potřeby uživatele osobní konzultace. Tyto osobní konzultace mohou být prováděny jak v místě dodavatele, tak uživatele. Jedná se zpravidla o školení, konfiguraci systému, analýzu dat, sestavení pracovních činností atd.
 - 
                    
						
Bezpečnost systému
Robustní přístupová oprávnění k jednotlivým modulům, evidencím, položkám a funkcím. Implementace uživatelských rolí, tzn. množiny oprávnění pro vybrané okruhy činností - skladník, účetní, obchod atd. Systém kontroluje logiku a správnost vložených údajů, uživatel nemá fyzicky přístup k centrální databázi, vysoká stabilita vhodná pro systému typu 7x24, data uložena na SQL serveru. Integrita a provázanost vložených údajů je zajištěna přímo na úrovni databázového serveru.
 
Mějte o skladu přehled
Skladový systém Signys nabízí uživateli perfektní a dokonalý přehled o skladových zásobách a efektivní práci se skladem. Skladová evidence je úzce provázána s obchodní částí systému a nabízí široké možnosti práce se zbožím z hlediska doplňujících údajů ke zboží. Systém Signys obsahuje rozšířené funkce pro automatizaci rutinních procesů při práci se skladem.
Čtečky čárového kódu, mobilní řízení skladů
- mobilní skladník pro efektivní práci na skladě
 - veškeré operace on-line
 - stacionární i mobilní pracoviště
 - příjem, výdej, převod, kontrola při expedici, inventury
 - rozvoz zboží a potvrzování převzetí zásilek včetně platby
 
															Analýzy a vyhodnocování
- skladové pohyby, inventury, obraty, analýzy stavů, měsíční obraty
 - prodeje TOP 10, ležáky a podobně
 - přes produkty, partnery, v čase, podle zisku - čísla, grafy
 - optimalizace skladových zásob - ABC-XYZ analýza
 - analýza obrátkovosti
 - možnost tisku, exportu, grafického zobrazení, možnost využití BI
 
Sklad v IS Signys
- kontrolní mechanismy pro příjem a výdej
 - minimální a maximální stavy
 - rezervace zboží
 - výrobní čísla, expirace, šarže, velikosti, barvy
 - automatizovaný návrh objednávek k dodavateli
 - dodavatelské ceníky
 - podrobné analýzy pohybů, nákupů, partnerů, zisků
 - hromadné vystavování dokladů
 
- libovolné množství skladů včetně konsignačních
 - adresné sklady
 - čárové kódy, mobilní skladník
 - okamžité informace o obratech, nedodaném zboží
 - tuzemské a zahraniční nákupy a prodeje
 - dynamické stanovování minimálních a maximálních stavů
 - automatizace rutinních procesů
 - manažerské nadstavby
 
Řízené sklady v IS Signys
WMS – řízené sklady v IS Signys – umožňují aktivní a efektivní řízení skladového hospodářství ve firmě. Jedná se o rozšiřující on-line submodul systému Signys, který je přímo napojen na skladové hospodářství a obchodní část systému Signys. Spolu s on-line skladovou aplikací Signys Logistics uživateli nabízí kompletní řešení WMS systému pro automatizaci a řízení skladových operací a procesů.
Řešení je určeno pro všechny obchodní a výrobní společnosti, které mají požadavky na efektivní zpracování procesů nákupu, příjmů, zaskladnění, zrychlení vychystávání požadavků, expedici a inventarizaci – a to vše s optimalizací úkonů k tomu potřebných.
Zavedením WMS Signys se docílí vedení a řízení skladu s omezením chybovosti, zjednodušení práce a procesů ve skladě a zrychlení vychystávání požadavků. WMS Signys zvyšuje efektivitu skladníků odstraněním nadbytečných činností.
Veškerá data jsou na jednom místě, všechny submoduly jsou vzájemně propojené, on-line a součástí jednoho systému. Uživatel pracuje s jednou aplikací – systémem Signys.
Procesy
- kompletní informace o zboží, skladových pozicích, položkách, partnerech a podobně - vždy online!
 - vyhodnocování zaplněnosti skladové pozice
 - aktuální stav objednávek vzhledem k zaskladnění
 - automatizace příjmu a výdeje zboží s ohledem na skladové požadavky
 
															
															Skladové lokace, mapy skladů
- podpora dynamických skladových pozic
 - výdej zboží bere v úvahu skladové lokace a jejich prioritu
 - vykreslování fyzické zaplněnosti skladu s barevným rozlišováním
 
Expirace, šarže, zdravotnické kódy
- podpora napříč všemi operacemi
 - zpracování expirací, šarží, výrobních čísel a dalších identifikátorů
 - UDI a HIBC kódy
 - plná podpora v aplikaci Signys Logistics
 - zpětné trasování konkrétní šarže
 
															
															Expedice, rozvozy
- různé druhy expedičního procesu - víceúrovňové kontroly
 - napojení na rozvozy - vlastní i externí (tuzemské dopravní služby bez potřeby dalších aplikací)
 - možnost propojení s plánovacím trasovacím systémem
 
Aktivita operátorů
- sledování aktivit jednotlivých operátorů a operací v reálném čase
 
															
															Balicí jednotky
- skladová evidence balení v různém množství
 
WMS Signys
- přesná evidence skladových míst včetně nosnosti, rozměrů
 - navádění na skladová místa pomocí čteček (mobilních terminálů)
 - možnost více skladů, hal, regálů, skladových míst
 - aktivita skladníků v návaznosti na práci s mobilními čtečkami
 - okamžitá dostupnost o stavu zásob na konkrétním skladovém místě, regále
 - automatizace příjmu a výdeje
 
- grafické zobrazení hal a skladových míst
 - zobrazení obsazenosti jednotlivých skladových míst
 - vyhledání konkrétní položky na skladových pozicích
 - celková obsazenost skladu (graficky + číselně) – on-line zobrazení
 - kontrola balení při příjmu a expedici
 - automatická komunikace s dopravci a tvorba zásilek
 
Ovládněte obchodní procesy
Obchodní systém Signys umožňuje efektivní vystavování a zpracování obchodních dokladů, vykrývání zákaznických požadavků a práci s partnery. Splňuje požadavky jak pro velkoobchodní, tak maloobchodní prodej. Součástí je rozsáhlá cenotvorba pro zboží i pro partnery. Při obchodování jsou uživateli nabízeny detailní informace a analýzy pro rozhodování – přes partnera, přes zboží, přes čas. Systém Signys obsahuje rozšířené funkce pro automatizaci rutinních procesů ve zpracování obchodních dokladů.
Velkoobchodní prodej
- podpora tuzemských i zahraničních měn
 - rozsáhlé možnosti cenotvorby: více cenových hladin, individuální ceníky, akční ceny a další
 - kontrola platební morálky, blokace neplatičů
 - historie prodejů a cen zákazníka při pořizování dokladů
 - podpora věrnostních programů a elektronické odesílání dokladů
 - sběrná a souhrnná fakturace, odběrná a fakturační místa
 
															Práce s partnery
- evidence detailních údajů: splatnost, slevy, kredit, fakturace
 - propojení s ARES, insolvenčním rejstříkem a registrem DPH
 - analýzy finanční, položkové a dokladové
 - kontrola platební morálky a možnost blokace partnerů
 - zobrazení partnerů v mapových podkladech
 - adresář s funkcemi pro vyhodnocování odběratelů, např. TOP 10
 
															Maloobchodní prodej
- propojení se skladovou evidencí a pokladními periferiemi
 - možnost použití dotykového displeje nebo čteček čárového kódu
 - rychlé vystavování dokladů a intuitivní ovládání
 - podpora zákaznických karet a bonusových systémů
 - podpora EET
 - kompletní evidence prodejek s možností dalších analýz
 - propojení na platební terminály
 
Hromadné tvorby dokladů
- automatické vystavení dodacích listů a faktur z objednávek
 - hromadné rezervace zboží a informace o dostupnosti
 - dávkové odesílání e-mailů o expedici s doklady v různých formátech
 - podpora rutinních procesů: přeceňování, změny číselníků
 - automatizace fakturace a expedice zboží
 
															
															Dealerský prodej
- možnost práce dealerů v centrále i terénu
 - evidování obchodních případů podle konkrétního dealera
 - vyhodnocování výkonu a příprava podkladů pro odměňování
 - přímé napojení na systém objednávek a fakturace
 
Dopravní služby
- tvorba štítků a svozových listů pro dopravní společnosti
 - automatické odesílání e-mailů o expedici s odkazem na sledování
 - propojení dokladů zásilek s fakturací a dodacími listy
 - podpora široké škály dopravních služeb (Česká pošta, PPL, DPD, GLS, Zásilkovna aj.)
 - podpora vlastního rozvozu přes Signys Logistics včetně napojení na systém plánování tras
 
															
															Analýzy a vyhodnocování
- operativní analýzy: zisk, prodejnost, TOP produkty a zákazníci
 - možnost uložení vlastních analýz a jejich export
 - vyhodnocování podle časových intervalů nebo skupin
 - přístup přes analytický nástroj Signys BI nebo pokročilé analýzy díky podpoře Power BI
 - tvorba tiskových výstupů a datových exportů
 
Obchod v IS Signys
- kontroly cen při prodeji
 - maloobchodní prodej s napojením na pokladní periferie
 - množstevní a obratové slevy
 - individuální ceníky a slevy partnera
 - kredity partnerů, věrnostní programy
 - okamžité informace o obratech, nedodaném zboží
 - podpora dealerského prodeje
 - integrace Google map pro zobrazení, navigaci, trasování
 - ceny i v cizích měnách
 - hromadná fakturace, rezervace, korespondence
 - manažerské nadstavby
 
- velkoobchod, maloobchod
 - rozsáhlý slevový systém, sortimentní slevy
 - akční ceny, výprodeje
 - sledování platební morálky odběratelů, blokace neplatičů
 - rezervace zboží včetně hromadných
 - odběrná místa, pobočky
 - podrobné analýzy prodejů, partnerů, zisků, v čase
 - tuzemské a zahraniční doklady
 - hromadné přepočty prodejních cen
 - napojení na dopravní společnosti
 
Převezměte kontrolu nad čísly
Tak jako lze systém Signys použít pro vedení skladového hospodářství, lze jej použít i pro pořizování a evidenci finančních dokladů a jejich účtování, ať již s návazností na skladové hospodářství, či zcela samostatně. Účtování je velice efektivní a jeho propracovanost nabízí uživatelům vysoký komfort práce. Účtování dokladů je přehledné a zároveň jeho propracovanost splňuje nároky na precizní účetní výkaznictví – hodnověrné, srozumitelné, srovnatelné a správné.
Závazky a pohledávky
- pořizování dokladů přímo v návaznosti na skladové doklady
 - možnost vytváření dokladů ručně bez návaznosti na sklad
 - široké možnosti vyhledávání a třídění dokladů
 - analýzy z pohledu odběratelů a dodavatelů
 - sledování platební morálky a tvorba upomínek
 - volitelné tiskové výstupy a exporty
 
															Platby
- zpracování tuzemských i zahraničních plateb
 - promítání plateb do dokladů a platební morálky odběratelů
 - podpora celkových, částečných i opakovaných plateb
 - elektronická komunikace s bankami
 - automatické průběžné denní bankovní výpisy
 
Účetnictví
- minimalizace rutinní práce při účtování
 - podpora fiskálního roku a nákladového účetnictví ve více úrovních
 - efektivní práce při uzávěrkách a formálních kontrolách údajů
 - možnost dohledávání a analýz účetních dokladů
 - plná provázanost s ostatními moduly systému
 
															Finance a účetnictví v IS Signys
- všechny evidenční moduly v tuzemské a zahraniční měně
 - detailní sledování jednotlivých plateb
 - elektronické odesílání pohledávek
 - vytváření přiznání k DPH a ESL, Intrastat
 - automatické i dávkové účtování, předkontace
 - nákladové účetnictví ve více úrovních - zakázky, střediska
 - libovolné množství evidenčních řad
 
- podpora fiskálního roku rozdílného od kalendářního roku
 - částečné platby, přeplatky
 - možnost uzamykání finančních a účetních období
 - elektronická podání
 - účtování podle položek na dokladech
 - cizojazyčné účetní výstupy
 - analýza účetnictví pro potřeby managementu a auditu
 
Chopte se řízení provozu
Moduly informačního systému Signys, určené pro řízení firmy, umožňují managementu společnosti analyzovat data, finance, uskutečněné obchodní případy a na základě této zpětné vazby plánovat další rozhodnutí a aktivity. Pro řízení vztahů se zákazníky a obchodními partnery lze zaznamenávat plánované i uskutečněné činnosti, tyto činnosti vyhodnocovat a zároveň k nim evidovat potřebné dokumenty, smlouvy a jednotlivé projekty – a to jak přímo v IS Signys, tak pomocí mobilních aplikací.
CRM – Řízení vztahů se zákazníky
- evidence obchodních aktivit u partnera
 - plánování schůzek a jejich vyhodnocování
 - přiřazení obchodních dokumentů, smluv a dalších materiálů k partnerovi
 
															
															Mobilní CRM – Signys Mobile
- on-line aplikace pro manažery a obchodní zástupce
 - napojení na obchodní, skladovou a finanční část IS Signys
 - provádění operací v reálném čase
 - okamžitý přístup k údajům o partnerovi, platební morálce, produktech, cenách, skladových zásobách a dokumentech
 - evidence obchodních aktivit, úkolů a statistik
 
BI – Business Intelligence
- nadstavba IS Signys pro vyhodnocování aktuálních dat
 - okamžitý náhled na stav firmy bez nutnosti přímé práce s IS Signys
 - přístup přes internetový prohlížeč z jakéhokoliv zařízení
 - on-line analýzy, reportingy, seznamy a doklady
 
															
															Vyhodnocování, reporting
- analýzy dat napříč firemními daty v číselné a grafické formě
 - OLAP analýzy přizpůsobitelné uživatelským potřebám
 - automatizace opakujících se reportů
 - možnost zasílání výstupů přímo do e-mailu
 
Správa dokumentů
- evidence dokumentů souvisejících s obchodním partnerem
 - správa dokumentů a obrázků vztahujících se ke zboží
 - vedení smluv a dalších materiálů partnerů
 - plně podporovaná kategorizace a uživatelské zatřídění
 
															Řízení firmy v IS Signys
- on-line business intelligence
 - mobilní aplikace
 - vyhodnocování aktivit u partnera i podle zaměstnanců
 - OLAP analýzy dostupné v každém modulu systému
 - dokumenty a smlouvy partnera
 
- vyhodnocování dat číselně, graficky
 - individuální reporting
 - plánování schůzek s partnery
 - evidence obchodních aktivit u partnera
 - dokumenty k libovolnému dokladu v systému
 
Řiďte servis optimálně
Modul Servis v systému Signys řeší servisní aktivity společnosti. Slouží k evidenci a zpracování reklamací, oprav a pravidelného servisu. Evidují se zde záruční, pozáruční, interní, event. další typy oprav. Společnost může servisovat zařízení bez ohledu na zdroj prodeje.
															Servisní zásahy
- sledování vykonané práce u servisní zakázky
 - práce při pozáruční opravě vstupuje do fakturace
 - evidence servisního technika, času začátku a konce práce
 - sledování čistého času opravy u zařízení
 - vše online i z mobilní aplikace Signys Mobile
 - dokumentace - fotky, protokoly a podobně
 - možnost plánování výjezdů na jednotlivé techniky
 
															Měřicí protokoly
- zpracování analytických protokolů pro revize a metrologii
 - zadání naměřených údajů do protokolu
 - vyhodnocení parametrů zařízení a nastavení stavu protokolu
 
Sklad
- sledování výrobků a náhradních dílů na servisním skladě
 - řešení reklamací výměnou zboží s provázáním na skladovou evidenci
 - možnost vlastních autoskladů servisních techniků
 - spolupráce se skladovou aplikací Signys Logistics
 
															
															Analýzy a vyhodnocování
- vyhodnocování servisních zakázek podle termínů, zákazníků, výrobků, závad, techniků a dalších kritérií
 - možnost uložení uživatelských analýz
 - tvorba tiskových výstupů a exportů
 - přístup k zakázkám a analýzám přes nástroj Signys BI nebo Power BI
 - náhled na zakázky a práce v terénu pro servisní techniky
 
Řízení servisu v IS Signys
- záruční a pozáruční servis
 - metrologické protokoly
 - pravidelné návštěvy
 - výměna zboží
 - vyhodnocování závad, četností oprav
 - sledování zařízení podle výrobních čísel
 
- plánování pravidelného servisu (revize, PBTK, licence...)
 - zaznamenávání servisních zásahů
 - výstupní protokoly
 - servisní sklad
 - vyhodnocování servisních techniků
 - historie servisních zásahů
 
Roztočte kola výroby
Výrobní informační systém Signys® je určen k evidenci, podpoře řízení, plánování a analýze činností probíhajících během výrobního procesu. Výroba v IS Signys podporuje požadavky norem ISO.
Výrobní informační systém Signys může být používán v rozsahu od malé výroby (průběh výrobku skladem s vazbou na zakázku bez nároků na normy, plánování a ostatní evidence výroby) až po velké výrobní řešení (kompletní řízení výroby – normování, předvýrobní a výrobní kalkulace, návrh materiálových požadavků, hlášení neshodné výroby, odvody výrobních operací atd.).
- 
                    
						
Typy výroby
Výroba může být vedena jako kusová, zakázková, malosériová, sériová, hromadná apod. Výrobní podnik může být v IS Signys® členěn na pobočky, divize a v rámci divizí na střediska.
 - 
                    
						
Technická příprava výroby
Technická příprava výroby je základním subsystémem modulu Výroba. Podporuje a eviduje činnosti související s konstrukcí výrobku, se stanovením způsobu jeho výroby, s evidencí dokumentace a se zpracováním změn a odchylek při výrobě.
 - 
                    
						
Řízení výroby a nákupu
Výrobní informační systém Signys umožňuje uživateli detailní sledování a řízení výroby včetně materiálového zásobování. Sledování výroby může být jak materiálové, tak po operacích a probíhá od výrobní zakázky či vyráběného produktu až po průběžné a konečné výrobní náklady.
 
Výroba a TPV Signys
- kusová, zakázková, malosériová, sériová výroba
 - práce se šaržemi, expiracemi a výrobními čísly
 - operativní a výrobní kalkulace
 - odvody výrobních dávek částečné či celé
 - detailní sledování průběhu výroby, stavu výrobní zakázky
 - podklady pro mzdy
 - analýzy výrobních nákladů
 - zpracovávání materiálových požadavků výroby
 - účtování v průběhu výroby, rozpracované výroby
 
- evidence vícestupňových kusovníků
 - kooperace, polotovary
 - uživatelsky definované kalkulační vzorce
 - sledování dávky, kalkulací
 - odvody výrobních operací po pracovnících
 - změnové řízení, odchylky, analytické protokoly
 - časové a finanční analýzy výrobních operací
 - provázání s obchodní částí IS Signys
 
Předvedení systému Signys® je u nás samozřejmostí!
Rádi Vám ukážeme možnosti využití systému Signys® přesně pro potřeby Vašeho podnikání...
Vyhodnocujte svá firemní data
Signys® BI je nadstavba informačního systému Signys, která umožňuje uživateli vyhodnocovat aktuální data jeho firemního systému a dává okamžitý náhled na stav firmy bez nutnosti práce přímo s informačním systémem Signys. 
Nástroj je tak vhodný jak pro vedení firmy, tak jej lze využívat i pro obchodní zástupce (informace o partnerovi, záznamy návštěv, informace o odběrech, zboží atd.) či např. servisní techniky (přehled o zakázkách, výjezdech atd.).
- 
                    
						
On-line přístup
Přístup do Signys BI je možný přes internetový prohlížeč z jakéhokoliv zařízení, připojeného k internetu. Uživatel nahlíží na svá data on-line – veškeré analýzy, reportingy, seznamy, doklady jsou aktuální.
 - 
                    
						
Sada výchozích analýz ze všech oblastí IS Signys
V základní instalaci jsou uživateli nabídnuty analýzy ze všech standardně používaných oblastí IS Signys, a to formou dat i grafických výstupů - základní firemní přehled, prodeje, finance, sklady, objednávky přijaté, vydané, účetnictví, výroba.
 - 
                    
						
Individuální rozšiřování a úpravy
Firemní data mohou být uživateli prezentována jak za celou firmu, tak za jednotlivá oddělení, střediska, pracovníky, typy dokladů, porovnání s cíli atd. Analýzy a jejich struktura jsou neomezené a závisí na požadavcích uživatele. Analýzy Signys BI je možné dále rozšiřovat o individuální pohledy na data podle potřeb společnosti (produktové analýzy, obraty zboží, skladové zásoby, dealerské analýzy, analýzy za střediska, dokladové, účetní, cash-flow, výrobní atd.). Analýzy je možné provádět i v měsíčních či ročních srovnáních, porovnání s cíli – datově i s vykreslením do grafů.
 - 
                    
						
Konsolidace dat z více zdrojů
Výstupy mohou být prezentovány z více datových zdrojů – a to nejen databází IS Signys (více právních subjektů uživatele, Signys obchod a Signys mzdy), ale i sloučením podkladů z datových souborů – např. podklady v excelu (plány atd.).
 
Signys BI
- on-line dostupnost dat
 - přístup přes webový prohlížeč
 - přístupová práva
 - responzivní design
 - provázání s mobilní aplikací
 
- výchozí sada analýz ze všech oblastí IS Signys
 - individuální rozšiřování a úpravy
 - analýzy formou dat a grafů
 - grafické úpravy vzhledu
 - konsolidace dat z více zdrojů
 
Předvedení systému Signys® je u nás samozřejmostí!
Rádi Vám ukážeme možnosti využití systému Signys® přesně pro potřeby Vašeho podnikání...
