Obchodní systém
Signys

Ovládněte obchodní procesy

Obchodní systém Signys umožňuje efektivní vystavování a zpracování obchodních dokladů, vykrývání zákaznických požadavků a práci s partnery. Splňuje požadavky jak pro velkoobchodní, tak maloobchodní prodej. Součástí je rozsáhlá cenotvorba pro zboží i pro partnery. Při obchodování jsou uživateli nabízeny detailní informace a analýzy pro rozhodování – přes partnera, přes zboží, přes čas. Systém Signys obsahuje rozšířené funkce pro automatizaci rutinních procesů ve zpracování obchodních dokladů.

Velkoobchodní prodej

Systém Signys disponuje rozsáhlou funkcionalitou pro efektivní velkoobchodní prodej. Prodeje je možné uskutečňovat v tuzemské i zahraniční měně. Rozsáhlá cenotvorba a kontrolní mechanismy prodejů, více cenových hladin, individuální ceníky, slevy časové / produktové / zákaznické, akční ceny – to jsou vše funkce, které napomáhají rychlému a efektivnímu odbavování velkoobchodních zakázek. Samozřejmostí je kontrola platební morálky zákazníků s vazbou na obchod, blokace neplatičů, přehled o obratech, okamžité informace o partnerovi a zboží kdykoliv při pořizování dokladů. Při práci se zákazníkem je k dispozici historie prodejů a cen zákazníka. Další podpůrné funkce - odběrní a fakturační místa, věrnostní programy, souhrnná / sběrná fakturace, elektronické odesílání dokladů…

Cenotvorba

Cenotvorba v IS Signys je velice široká. Je určena ke správě ceníků, nastavování cen a cenových hladin a organizování cenových akcí a slev. Uživateli napomáhá k tvorbě prodejních cen jak samotných položek zboží, tak ve vztahu k zákazníkovi, období, akcím, odebranému množství, obratům atd. Prodejní cena může být na základě zadaných pravidel tvořena automaticky již při příjmu objednávky, tvorbě faktury, na přímém prodeji nebo může být stanovována uživatelem individuálně – doklad od dokladu, zákazník od zákazníka – podle obchodního případu.

Práce s partnery

Systém Signys® je vybaven detailně propracovaným a výkonným modulem pro práci s partnery. Veškeré údaje, které jsou u partnera evidovány (splatnost, slevy, maximální možná sleva, kredit, pobočky, souhrnná fakturace atd.) jsou automaticky brány v úvahu při výdeji zboží a fakturaci partnerovi. Partnera lze zadávat pomocí ARES,zatřídit podle typu, okruhu, oborů a skupin, zkontrolovat jej v insolvenčním rejstříku, registru DPH atd. K partnerovi je možné nastavit veškeré potřebné obchodní podmínky včetně cen, slevového systému či konkrétního ceníku. Pro každého partnera či skupiny partnerů je možno provádět analýzy finanční, položkové, dokladové atd., a to přes všechny doklady systému.Zároveň systém Signys® může kontrolovat platební morálku partnerů a v případě záporných výsledků partnera pro další spolupráci dočasně zablokovat nebo nastavit pouze upozorňování pro následné obchody. Adresář partnerů slouží také pro vyhodnocování odběratelů – např. stanovování TOP 10 atd. V systému Signys  jsou integrovány google mapy, takže partnera či skupinu partnerů je možné zobrazovat přímo i v google mapách včetně obratů partnerů, provádět vykreslení obratů do map za jednotlivé regiony či využívat adresy partnera pro vykreslení trasy a navigaci.

Maloobchodní prodej

Maloobchodní prodej je modul systému, který je provázán se skladovou evidencí s přímým odpisem skladových zásob. Při prodeji dochází tedy k vystavení prodejního dokladu s vazbami na další evidence v IS Signys (sklad, evidence prodejek, pokladna…). Ovládání je navrženo s ohledem na rychlé vystavování dokladů a vyhledávání položek a je možné plnohodnotně klávesnicí. Při přímém prodeji je možné využívat dotykový displej včetně nastavení zboží do "šachovnice". Prodej pomocí čteček čárového kódu, zákaznické karty, bonusové systémy. Zabudováno EET. Podpora pokladních periferií, dotykových displejů - viz Pokladní periferie

Hromadné tvorby dokladů

Na základě přijatých objednávek je možné provádět i hromadný výdej a fakturaci. V tomto případě dojde k automatickému vystavení dodacích listů a faktur pro partnery podle jejich objednávek a disponibilního množství na skladě. Po výdeji či fakturaci mohou být zákazníkům automaticky odeslány e-maily o expedici včetně dokladů v elektronické podobě. Taktéž je možné provádět po příjmu zboží hromadné rezervace včetně zaslání informací zákazníkovi o dostupnosti zboží. Mezi další podpory rutinních procesů patří např. dávkové odesílání e-mailů, pohledávek, hromadné přeceňování, hromadné změny v číselnících atd.

Dealerský prodej

Systém Signys má podporu dealerského prodeje / obchodních zástupců. Dealer může doklady pořizovat v centrále nebo v terénu. Jak pořízené objednávky, tak vystavené doklady jsou označeny dealerem, kterému daný obchodní případ náleží. Poté je možné podle pravidel společnosti provádět vyhodnocování dealerů a přípravu podkladů pro odměňování.

Dopravní služby

Expedice zboží je navázána na dopravní služby s potřebnými výstupy- tisk speciálních štítků, tvorba svozových listin, zasílání těchto dat do dopravních společností. Na straně zákazníka je možné expedici v systému Signys zakončit automatickým odesláním e-mailu o expedici zásilky s odkazem na spediční společnost. Propojení dokladu zásilky s fakturou a dodacím listem. Podporované dopravní služby - Česká pošta, DPD, PPL (PPL myAPI), Geis, CS Expres, Radiálka, Gebruder Weiss, Dachser...

Analýzy a vyhodnocování

Z obchodů, realizovaných systémem Signys, lze provádět operativní analýzy, jako jsou analýza hrubého zisku, součty prodejů, vyhodnocování prodejních období ve zvolených časových intervalech, vyhodnocování prodejnosti zboží samostatně či podle skupin, vyhodnocování podle oblastí, TOP 10 produktů, partnerů, zákazníků, ziskových položek… Možnost uložení uživatelských analýz. Tvorba tiskových výstupů, exportů a analýz je přímo přístupna uživateli. K analýzám je možné také přistupovat přes analytický nástroj  Signys BI.

Mám zájem o více informací!

Obchod v IS Signys

  • kontroly cen při prodeji
  • velkoobchod, maloobchod
  • maloobchodní prodej s napojením na pokladní periferie
  • rozsáhlý slevový systém, sortimentní slevy
  • množstevní a obratové slevy
  • akční ceny, výprodeje
  • individuální ceníky a slevy partnera
  • sledování platební morálky odběratelů, blokace neplatičů
  • kredity partnerů, věrnostní programy
  • rezervace zboží včetně hromadných
  • okamžité informace o obratech, nedodaném zboží
  • odběrná místa, pobočky
  • podpora dealerského prodeje
  • podrobné analýzy prodejů, partnerů, zisků, v čase
  • integrace google map pro zobrazení, navigaci, trasování
  • tuzemské a zahraniční doklady
  • ceny i v cizích měnách
  • hromadné přepočty prodejních cen
  • hromadná fakturace, rezervace, korespondence
  • napojení na dopravní společnosti
  • manažerské nadstavby

Moduly

Modul partneři

Evidence pro aktivní práci s partnerem z pohledu obchodu, financí a analýz. Všechny informace k dispozici z karty partnera, provázání na doklady partnera.

více o modulu

Tvorba cen, slevy

Správa prodejních ceníků, nastavování cen a cenových hladin, organizování cenových akcí a slev. Práce s partnerskými ceníky. Kontroly rabatů. Hromadné přeceňování.

více o modulu

Přijaté objednávky

Evidence tuzemských i zahraničních zákaznických požadavků. Stanovení cen, slev a termínů, kontrola cen, podklad pro prodejní doklady. Blokace a rezervace zboží.

více o modulu

Prodej

Prodej volný nebo na základě objednávky, prodej zboží i služeb. Uplatňování cen – podle zákazníka, objednávky, odběrů, akcí. Částečné dodávky, souhrnné fakturace.

více o modulu

Pohledávky

Pohledávky položkové, textové, tuzemsko i zahraničí. Vazba na skladovou evidenci s historií na jednotlivé výdeje a objednávky. Uplatňování zálohových plateb.

více o modulu

Hotovostní prodej

Neadresný i adresný prodej s podporou pokladních periferií a čteček čárových kódů. Uplatňování akčních cen. Rychlý výběr zboží a vyřizování prodeje, možnost odložených prodejů. Podpora dotykových displejů, zabodováno EET

více o modulu
Tel.: 493 544 490