Manažerský
informační systém Signys

Chopte se řízení provozu

Moduly informačního systému Signys, určené pro řízení firmy, umožňují managementu společnosti analyzovat uskutečněné obchodní případy a na základě této zpětné vazby plánovat další aktivity. Pro řízení vztahů se zákazníky a obchodními partnery lze zaznamenávat plánované i uskutečněné činnosti, tyto činnosti vyhodnocovat a zároveň k nim evidovat potřebné dokumenty, smlouvy a jednotlivé projekty.

Vyhodnocování, reporting

Analýzy dat jsou prováděny napříč firemními daty, a to jak číselnou, tak grafickou formou. Systém disponuje OLAP analýzami, které si uživatel přizpůsobí podle svých potřeb. Opakující se reporty je možné automatizovat a získávat tak potřebné výstupy např. přímo do mailu.

Řízení vztahů se zákazníky

Pro práci s partnerem systém nabízí možnost evidování veškerých obchodních aktivit u partnera, korespondence, plánování schůzek včetně vyhodnocování atd. Zároveň k partnerovi mohou být přiřazeny potřebné obchodní dokumenty, smlouvy atd.

Správa dokumentů

Dokumenty, které souvisí s obchodním partnerem. Dokumenty a obrázky, které patří ke zboží. Smlouvy. To vše je možné v systému Signys evidovat formou správy dokumentů a smluv partnerů.

Mám zájem o více informací!

Řízení firmy v IS Signys

  • vyhodnocování dat číselně, graficky
  • automatizovaný reporting podle zadání
  • evidence obchodních aktivit u partnera
  • vyhodnocování aktivit u partnera i podle zaměstnanců
  • plánování schůzek s partnery
  • analýzy dostupné v každém modulu systému
  • uživatelsky definované analýzy
  • OLAP analýzy
  • dokumenty a smlouvy partnera
  • dokumenty k libovolnému dokladu v systému

Moduly

Manažerské analýzy

Tento modul slouží k uspořádání a analýze minulých i současných dat firmy z různých pohledů, souvislostí a s možností porovnání včetně grafických výstupů tak, aby data byla srozumitelná všem uživatelům.

více o modulu

Manažerský deník

Tímto modulem vzniká uživateli možnost evidovat, sledovat a analyzovat veškeré obchodní aktivity, návštěvy, korespondenci a telefonáty u jednotlivých partnerů. Modul slouží i jako plánování akcí pro jednotlivé partnery či zaměstnance.

více o modulu

Smlouvy partnera

Pro přehled o smlouvách, které má společnost uzavřené s konkrétním partnerem, jejich stavu, platnosti a podmínkách uzavření je určen modul Smlouvy partnera.

více o modulu

Dokumenty

Systém Signys umožňuje evidovat dokumenty formou knihovny. Každý dokument je možné libovolně zatřídit, označit a přiřadit jakémukoliv dokladu v systému.

více o modulu
Tel.: 493 544 490